گروه نازایی
پیام اول

مراجع محترم برای شروع درمان های نازایی باید در زمان شروع قاعدگی به کلینیک مراجعه داشته باشید ، به همین دلیل در سیستم نوبت دهی برای  هر روز کاری برای این گروه از بیماران رزرو نوبت وجود دارد لطفا به دقت مطالب زیر را مطالعه کنید 

1 ) شما باید روز اول یا روز دوم قاعدگی وارد سامانه شده و انتخاب نوبت فرمایید . 

2 ) شما تا پنج روز اول قاعدگی میتوانید برای شروع درمان مراجعه داشته باشید ، لذا حجم کم پریود و اتمام زود هنگام پریود ( کمتر از 5 روز ) نگران کننده نیست و میتوانیم درمان را شروع کنیم .

3 ) لطفا به  گروه پریود ( شروع دوره قاعدگی ) مراجعه نمایید . در این گروه از شما تاریخ اولین روز قاعدگی فعلی شما پرسیده میشود لطفا تاریخ مربوطه را از تقویم آماده که در گوشه چپ  Box  قرا ر دارد انتخاب کرده و تاریخ شروع پریود را وارد نمایید . از تاریخ فوق سیستم به طور اوتوماتیک تا 5 روز ، برای شما اجازه برداشتن نوبت را میدهد . و پس از آن 5 روز ، سیستم اجازه برداشتن نوبت از سایر روزها را مسدود میکند  . 

4 ) افرادی که هنوز پریود نشده اند ، منتظر شروع  پریود بمانند و   سپس  رزرو  انجام  دهند  و به هیچ عنوان  رزرو زودتر از زمان پریود  را انجام ندهند ، زیرا در صورت رزرو  زود هنگام و عدم شروع پریود ، هزینه های پرداختی در سامانه عودت داده نمیشود . 

پیام دوم

لطفا توجه فرمایید 

برای عزیزانی که بار اول جهت ویزیت مراجعه مینمایند ،  حضور در هر روزی از دوره ماهیانه قاعدگی امکان پذیر میباشد و نیازی به حضور و ویزیت دوره قاعدگی ندارند 


مراجعه حین دوره قاعدگی ( پریود )
ادامه مرحله

ویزیت بعد از مثبت شدن تست حاملگی پس از دوره درمان
ادامه مرحله

خواهان ویزیت اورژانسی هستم به دلیل
ادامه مرحله

خواهان نوبت دهی جراحی هستم به علت
ادامه مرحله

خواهان ویزیت پس از عمل جراحی هستم
ادامه مرحله

سونوگرافی به علت اختلال در پریود و یا تاخیر پریود
ادامه مرحله

ویزیت بار اول
ادامه مرحله