سقط مکرر
پیام اول

مراجع محترم برای شروع درمان های نازایی باید در زمان شروع قاعدگی به کلینیک مراجعه داشته باشید ، به همین دلیل در سیستم نوبت دهی برای  هر روز کاری برای این گروه از بیماران رزرو نوبت وجود دارد لطفا به دقت مطالب زیر را مطالعه کنید 

1 ) شما باید روز اول یا روز دوم قاعدگی وارد سامانه شده و انتخاب نوبت فرمایید . 

2 ) شما تا پنج روز اول قاعدگی میتوانید برای شروع درمان مراجعه داشته باشید ، لذا حجم کم پریود و اتمام زود هنگام پریود ( کمتر از 5 روز ) نگران کننده نیست و میتوانیم درمان را شروع کنیم .

3 ) لطفا به  گروه پریود ( شروع دوره قاعدگی ) مراجعه نمایید . در این گروه از شما تاریخ اولین روز قاعدگی فعلی شما پرسیده میشود لطفا تاریخ مربوطه را از تقویم آماده که در گوشه چپ  Box  قرا ر دارد انتخاب کرده و تاریخ شروع پریود را وارد نمایید . از تاریخ فوق سیستم به طور اوتوماتیک تا 5 روز ، برای شما اجازه برداشتن نوبت را میدهد . و پس از آن 5 روز ، سیستم اجازه برداشتن نوبت از سایر روزها را مسدود میکند  . 

4 ) افرادی که هنوز پریود نشده اند ، منتظر شروع  پریود بمانند و   سپس  رزرو  انجام  دهند  و به هیچ عنوان  رزرو زودتر از زمان پریود  را انجام ندهند ، زیرا در صورت رزرو  زود هنگام و عدم شروع پریود ، هزینه های پرداختی در سامانه عودت داده نمیشود . 

پیام دوم

لطفا توجه فرمایید 

برای عزیزانی که بار اول جهت ویزیت مراجعه مینمایند ،  حضور در هر روزی از دوره ماهیانه قاعدگی امکان پذیر میباشد و نیازی به حضور و ویزیت دوره قاعدگی ندارند 


مراجعه حین دوره قاعدگی ( پریود )
ادامه مرحله

ویزیت بعد از مثبت شدن تست حاملگی پس از دوره درمان
ادامه مرحله

خواهان ویزیت اورژانسی هستم به دلیل ......
ادامه مرحله

خواهان نوبت دهی جراحی هستم (لاپاروسکوپی / هیستروسکوپی)
ادامه مرحله

خواهان ویزیت پس از عمل جراحی هستم
ادامه مرحله

ویزیت بار اول
ادامه مرحله